söndag, september 11, 2011
Kupor
(Bild Rum21)
Jag har alltid älskat champagnekuporna man hade förr i tiden. Visst är vanliga glas också fint men inte lika speciellt. Nu har Orrefors gjort kupor i serien Amor Vincit Omnia. Fint och jag vill ha.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar