lördag, september 17, 2011
Lördag
Brr, riktigt kyligt idag. Måste handla in mjölk till frukosten eftersom vi är all out.
När jag sen har gjort mig klar tänkte jag ta en liten runda på stan. Köpa nya träningskor och någon top kanske.
Och ikväll blir det utgång med kollegorna.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar