onsdag, september 28, 2011
Lunchdate
Idag ska jag träffa Emma. Vet inte riktigt vad vi ska göra men en tur på stan blir det. Och lunch på det.
Ska också ringa några samtal. Så jobbigt att behöva jaga folk.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar