måndag, september 05, 2011
Monday morning
Så segt här idag. Det regnar och regnar lite till. Ska göra några ärenden och vill hinna träna också. Men soffan känns bra skön idag.
(Bild Matilda)
Ett litet vardagsfrisyr-tips. En enkel hästsvans blir lite mer intressant så här. Tar inte många minuter men blir riktigt snyggt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar