måndag, september 19, 2011
På sin spets
(Bild Net-a-porter)
Jag vet att det är vinter och den här är lite väl somrig men en vit spetsklänning vill jag fortfarande ha.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar