Äntligen fungerar internet igen. Nytt modem som jag installerat för det gamla kopplades från och jag vet inte vad. Hemtelefonen har jag dock inte fått liv i ännu. Tror S får hjälpa mig med det eller provar jag själv lite senare.
Men skönt att kunna sitta vid datorn igen, beroende av internet som jag är.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar