lördag, september 17, 2011
Tidningar
Har suttit och bläddrat i mina nya tidningar i soffan. Kallt ute och blir inte varm alls idag. Nu ska jag ta en dusch och göra mig iordning för kvällen.
Later.
1 kommentar:
Johanna Stålros
17 september 2011 kl. 18:32
Mysig lördag med en massa nya tidningar;) Kram Johanna
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Mysig lördag med en massa nya tidningar;) Kram Johanna
SvaraRadera