tisdag, oktober 25, 2011
Barboy
(Bild Danskdesign)
Den här möbeln såg jag för tag sen. Det vita hade varit fint som sängbord.
Verpans Barboy
är en designklassiker jag missat.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar