torsdag, oktober 13, 2011
En oas
(Bilder Alvhem)
Grått är riktigt snyggt på toaletten. Antingen endast på golvet tillsammans med vita väggar eller som här i helgrått. Och så den där bänken. Och det nersänkta handfatet. Suck.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar