fredag, oktober 07, 2011
Fredag
Idag ska jag hem till mina föräldrar. Ska bli skönt för det var ett tag sen. God mat, bli ompysslad och shopping med mamma.
Innan dess måste jag tvätta bilen. Jag kan inte köra runt i den som den ser ut.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar