lördag, oktober 22, 2011
Härliga helg
Och nu tänker jag ta det lugnt restan av dagen. Har tvättat, duschat, Zumbat, duschat igen, städat köket och handlat mat.
Har två filmer jag ska se ikväll och så måste jag se Gossip girl på Play. Nytt avsnitt imorgon.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar