söndag, oktober 09, 2011
Helgen i bilder
En aning till dubbla regnbågar när jag körde mot föräldrahemmet i fredags-
Premiär för nya kappan från Zara. Älskar.
Världens bäst doftande shampo från Aussie. Inpackningen är också bra.
Skönaste tröjan som jag levt i hela helgen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar