tisdag, oktober 25, 2011
Paul S
(Bild Ebbas blogg)
Det börjar bli så kallt nu att jag bara vill ta på mig det varmaste jag har i garderoben, och då är det inte ens minusgrader än.
Men innan dess inspireras jag av det här.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar