onsdag, oktober 26, 2011
Skype
Skaffat Skype. Väldigt bra att ha gjort det. Och har idag skypat med ex-kollegan som för tillfället är au pair i Usa. Det var längesen vi hördes och en del har hänt hos bägge. En energiboost.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar