måndag, oktober 03, 2011
Tvättid
(Bild Vidrado)
Drar mig för att gå ner i tvättstugan. Det är så äckligt där nere men tvätta måste man. Hoppas personer med tvättmaskin i hemmet inser vilken lyx det är.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar