söndag, november 27, 2011
Day home
Min adventspresent från S var de fina ljusstakarna från Day. Som jag tittat på dessa och nu står de här hemma hos mig. De förgyller helt klart min vardag.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar