onsdag, november 16, 2011
För H&M
(Bild VR)
Versace för H&M släpps imorgon. Som tur är är jag inte imponerad och det är inget jag tänker köa för. Allt för mycket av allt för min smak.
Skulle va de där skorna då...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar