söndag, november 06, 2011
Pepparkakor
Så har vi ätit den första burken pepparkakor. Den platta magen lär nog utebli så som vi kränger. Pepparkakorna inhandlades igår och är nu slut. Så gott.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar