onsdag, november 02, 2011
Som sängbord
House Doctor är inte min stil egentligen. Men vissa detaljer kan man blanda in. De här
pallarna
var så snygga som sängbord att jag seriöst funderar på att byta ut våra klumpiga.
(Bilder Alvhem och Gebomshop)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar