lördag, november 26, 2011
Tillsammans
Massa tända ljus, kinamat från igår och så är S hemma. Ikväll tittar vi på Grinchen på tv och äter OLWs American cheddar cheez twisterz. Så goda.
Hoppas ni njuter av er lördagkväll.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar