Träning en timme efter att ha vaknat var inte den bästa starten. Känner mig helt död nu och ont i kroppen har jag. Jag sov allt för länge så det var bara till att slänga i sig något att äta och så ut genom dörren.
Vad ska man hitta på idag? Vi är så dåliga på att göra saker. Bio kanske.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar