fredag, december 09, 2011
Dagens önskning
Julgranskula från Indiska
Nej, jag önskar mig inte själva kulan utan en utlandsresa. Hade behövt ett par dygn i sol. Bara ladda batterierna och så komma tillbaka med härlig ny energi och ta tag i den nya utmaningen som väntar snart.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar