lördag, december 03, 2011
Klassiker
(Bild random)
Där är verkligen ingenting på tv om lördagar. Man får vänta tills klockan nio för att få se ett avsnitt av Downton Abbey. Så under eftermiddagen har jag sett
Stolthet och fördom
. Och rensat ut Comsotidningar från 2010.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar