lördag, december 10, 2011
Ljuskälla
(Bild Darling things)
Grått och trisst är det fortfarande. Lite stämningsfull belysning i form av ljusslingor hade varit fint. Bollarna som inte känns så juliga hade varit passat i sovrummet. Eller i hallen runt spegeln.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar