onsdag, december 14, 2011
Malmö
Självklart har jag försovit mig lite. Så typiskt.
Idag ska jag till Malmö och besöka en vän som jag inte sett på ett tag.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar