torsdag, januari 05, 2012
Kostymen
(Bild Emsedge)
Den här har jag helt glömt bort. Men nu när jag har lite klädpanik om morgnarna hade gärna denna kostym fått hänga i garderoben.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar