onsdag, januari 25, 2012
Michael Kors
Skorna jag beställde från NAPs rea förra månaden har stått här hemma ett tag. Tycker mycket om dem men de är väldigt höga. En middag kan jag klara men en hel bröllopsdag. Nja, troligtvis inte.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar