onsdag, januari 11, 2012

Nästan där

(Bild Alvhem)

Ut med tavlorna och in med lite blått och beigt. Och så nya tavlor. Så blir det bra.

2 kommentarer:

  1. Hur tänker du då? Tycker att rummet är fantastiskt som det är! Får känslan av att du har noll koll på konst. Blått och beige håller jag inte heller med om.

    SvaraRadera
  2. Inte min typ av konst, jag gillar abstrakt. Och eftersom skönheten ligger i betraktarens öga så står jag fast.

    SvaraRadera