torsdag, februari 02, 2012
Byrån
Så byrån vi köpte stannar. Jag ska bara köpa en ny lampa så småningom. Och så har jag beställt vykort från Therese Sennerholt som jag ska sätta upp på väggen ovanför.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar