fredag, februari 03, 2012
Chai
(Bild Dinnerwithjulie)
Underbara S kom ihåg att köpa en burk Chaite till mig igår. Så idag värmer jag mig med ett glas chailatte innan jobbet. Gott det.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar