fredag, februari 10, 2012
Förpackningar
Jag är ju lite av en förpackningsnörd. Älskar fina burkar och askar. Therese Sennerholts kort kom i en väldigt fin pappask. Har inte helt bestämt mig hur jag ska arrangera dem än men ovanför byrån på något sätt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar