tisdag, februari 21, 2012
Godaste
Ljuvlig bild från Ikea/Livet hemma
Ni har väl inte missat att det är fettisdagen idag. Nej, inte jag heller. Till min glädje bjöds det på semlor på jobbet. Fantastiskt och så himla gott.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar