onsdag, februari 08, 2012
Let them eat cake
Just nu sitter jag och äter den här goda bakelsen som S köpte till mig. Meningen var att jag skulle äta den igår men det hann jag inte. Den smakar bättre idag när jag har tid att njuta.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar