Kör tio h-pass denna veckan. Därför är det extra skönt att jag just idag fått en massagetid. Att jag dessutom börjar arbetsdagen med massage är ju underbart.
Tre gånger i månaden kommer en massör till jobbet och man får skriva upp sig på en av dagarna men snabb måste man vara, tiderna tar slut på ett ögonblick.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar