onsdag, mars 07, 2012
Freestyler
(Bild GB)
Den här struten gör att jag längtar ännu mer till sommaren. Cornetto Freestyle, med kolaglass och nötter låter ljuvligt god.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar