fredag, mars 30, 2012
Hanna zip twill
God morgon.
Hittade de här i GTs webshop. Ska nog försöka hinna ner och prova innan jobbet idag. Byxor är verkligen mitt värsta plagg, det är sällan jag hittar några som passar.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar