torsdag, mars 08, 2012
Lampa no 1
(Bild Inreda)
Egentligen letar jag efter en lampa till byrån och en ny till fönstret i vardagsrummet. Den här kommer från House Doctor. Men här hemma vet man inte om den får vara hel. Hm, gillar den i varje fall.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar