fredag, mars 02, 2012
Mademoiselle Oiseau
(Bild random)
Jag har börjat gilla Lovisa Burfitts samarbete med
Rörstrand
. Jag gillar illustrationerna och servicen är riktigt söt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar