lördag, mars 10, 2012
Mello
(Bild Knightcat)
Har inte följt Melodifestivalen i år. Men nu när jag sitter här och ser finalen är mina favoriter Loreen, Lisa Miskovsky och Molly Sandén. Ser ju bra ut för Loreen just nu.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar