tisdag, mars 06, 2012
Pastell karamell
(Bilder Zara, Matilda och jag)
Det är så härligt med pastell. Jag blir mer och mer sugen på att köpa mig en mintgrön överdel, har bara inte hittat den rätta.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar