fredag, april 06, 2012
Glad påsk
Den här lilla påsen låg på mitt skrivbord igår när jag kom till jobbet. Så sött. Och gott. Det är säkert bland den billigaste chokladen i världen men god är den. Ikväll mumsar jag i mig den framför tvn.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar