tisdag, april 10, 2012
Map it
(Bild Martha Stewart via En mammas dag)
Såg det här igår. Vilken otroligt fin idé. Det ska jag absolut göra en dag. En linje från Köpenhamn och en från Kristianstad som möts i Helsingborg. En resa som känns som om det vore i ett annat liv.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar