torsdag, maj 03, 2012
Den där röda
(Bild Louboutin)
Min Londonlängtan är stor.
Att Christian Louboutin nu ställer ut i London för att fira sitt 20-årsjubileum som skodesigner gör inte den längtan mindre. På
Design museum
kan man nu fram till 9 juli se utställningen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar