lördag, maj 19, 2012
Det är aldrig för sent...
(Bild Covershut)
Vi har precis sett
Larry Crowne
. Superhärlig feel good-film som inte blir för tjejig och så där smörig. Perfekt att slötitta på.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar