onsdag, maj 09, 2012
Förkylning
Hela dagen har bara försvunnit. Har ont i halsen och jag försöker kurera mig med den ena koppen te efter den andra. Boo.
Jag har äntligen fått städat i köket, något som jag skjutit på i evigheter. Och så har jag ätit ännu mer godis.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar