måndag, maj 21, 2012
Mani & pedi
S jobbar ikväll, Molly sover och jag målar naglarna. Det var verkligen behövligt och skönt när det är gjort. Så nu har jag svarta tånaglar och blå fingrar.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar