fredag, maj 18, 2012
Nytt i garderoben
Nya skjortan åkte på direkt idag. En favorit lär den absolut bli.
På vägen hem från jobbet hämtade jag ut
koftan från Maison Scotch
som jag beställde långt om länge.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar