lördag, maj 12, 2012
Starving
Är vrålhungrig. Sitter och väntar på utkörningen som skulle varit här nu. Suck. Blir en film ikväll och chips till det, ska prova nya Pringles med smak av salt och peppar.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar