onsdag, maj 16, 2012
Vardagslyx
Regnar igen. Men mellan skurarna har jag ätit lunch med en vän på
Il caffé Brutale
. Skulle tagit deras pizza, får bli nästa gång. Och efter det gjorde jag en ansiktsbehandling. Superhärligt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar