fredag, juli 20, 2012
Köpenhamn
Det blir en tur till Köpenhamn idag. Äntligen. Det ska skoshoppas och lunchas i Nyhamn. Så nu måste jag göra mig klar här.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar